Trip to Machida

Machida se nachází na poloostrově Tokia, a je hlavním centrem prefektury Kanagawa. V poledne jsme se sešli s ostatními zahraničními studenty na nádraží Machida,  které leží na hlavní vlakové lince do středu Tokia prostřednictvím linky Odakyu a na stanici Shinjuku, kde se nachází hlavní obchodní a administrativní budovy.


Machida bylo moje první město, do kterého jsem se jela podívat v Japonsku, neboť se nachází jen 2 zastávky od mé koleje a od Oberlin univerzity. Typické jsou rušné uličky plné obchodů, a z každého vychází jiná hudba. Na vysokých budovách jsou obrazovky s reklamami, a všude milion různých barev, nejpoužívanější je růžová a razící růžová :-D


Typické pro Japonsko jsou herny a zábavné centra, které jsem znala jen z japonských film. Naši japonští přátelé nás do jednoho zábavného centra vzali. Mělo to 3 patra, v prvním byly automaty na plyšáky a spousta her pro školáky, kde bych mohla strávit i celý den, ale peněženka mi to nedovoluje.
here's the "preloaded content"


V druhém patře už to vypadalo jinak a věková kategorie byla o dost vyšší. V třetím patře byly takové buňky na focení, nevím jak přesně to mám pospat, ale samozřejmě jsme to vyzkoušeli. V jedné buňce jsme se vyfotili 6 lidí, a v druhé jsem vybírali a upravovali fotky v japonském stylu, což znamená, že úprava pozadí, očí, make-up a hodně barviček a srdíček dokola nesměla chybět.

Poté jsme vyzkoušeli japonské nudle se sýrovým vejcem. Fungovalo to jako v jídelně, venku jsme si vybrali jídlo z velké tabule a hlavně podle obrázků, vešli dovnitř, vzali si tácky a řekli co chceme a zaplatili. Nejzajímavější částí bylo jezení hůlkami, s kterými jsem měla vážný problém, ale vše se zvládlo a najedli jsme se dobře a chutně. Samozřejmě čím hlasitější srkání, tím větší pochvala pro kuchaře.





Počasí nám sice moc nevyšlo, ale zážitků je plno a i nových přátel.









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hanami - sakury v Tokiu

Cesta do Tokia