Návod na stříhání sim karty na mikro kartu v zahraničí

V nedávné době jsem se ocitla v kruhu beznaděje... :D Po příjezdu do Japonska jsem zjistila, že mi můj krásný úžasný nový smartphone nepodporuje sim karty v Asii. Takže doporučuji všem, kteří se chystají do Japonska nebo do jakékoli části Asie, aby jsi zjistili, zda váš mobil podporuje sim karty.
To byl nejmenší problém, avšak když jsem se chystala zaplatit kolej, abych nemusela pobývat na japonských ulicích a dělat českou atrakci, tak jsem zjistila, že ověřovací kód esemeskou mi nemá jak přijít... Takže jsem utíkala za svým zahraniční koordinátorem a vysvětlila mu situaci. Přišli jsme na řešení, že mám vybrat penízky z bankomatu a najít příslušnou banku v malém nenápadném Tokiu a peníze poslat přes ní. V dobré víře jsem šla druhý den vybrat, bohužel limit bankomatů v Japonsku, které podporují jen zahraniční karty mají limity 50 - 100 tisíc jenů. Už v zoufalství a ve vidině homelessáctví jsem psala plnou moc do České republiky, aby zašli na T-mobile a řekli, že jsem ztratila simku a potřebuji novou. A za pár hodin mě osvítilo, a díky mé spolužačce Dašce jsme našly závěrečné řešení. Její nový a "lepší" mobil podporoval sim karty, ale jen mikro simky, a ta moje zažila ještě válku ve Vietnamu, takže jsem se rozhodla kartu na vlastní pěst střihnout. Shlédla jsem všechny videa a návody na youtube a googlu a šlo se na věc. Na internetu je plno návodů, ale k tomu potřebuji šablonu, která se dá lehce vytisknout na jakékoliv stránce, ale když není tiskárna.... není šablona :D



NÁVOD NA STŘIHÁNÍ KARTY:


Potřebujeme: sim kartu, papír, tužku, nůžky, průhlednou lepící pásku na pokrytí sim karty, pravítko a trpělivost.

Pokud nic z toho nemáte kromě sim karty použijte:

popsaný papír, propisku, tupé nůžky, prkénko pod hrnek s obrázkem pravítka a slídu od obalu, která pokrývala prkénko.

A je toooo sim karta střižena, a ubytování zaplacené




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hanami - sakury v Tokiu

Cesta do Tokia

Trip to Machida